top of page
FAQ - Meest gestelde vragen
-
Ik kan niet inloggen, wat doe ik fout?Inloggen kan middels de volgende stappen 1. Klik op Aanmelden/Inloggen. 2. Heb je al een account? Dan ben je reeds aangemeld en geregistreerd, klik dan op: "Ben je al lid? Inloggen! " 3. Maak een keuze om in te loggen middels je e-mailadres, Facebook of Google. Als je e-mail adres bekend is maakt het niet uit welke keuze je maakt als deze maar overeenkomt met het geregistreerde e-mailadres. 4. Klik op "Inloggen met e-mail", vul je gegevens in en klik op "Inloggen". Foutmeldingen: Er bestaat al een account voor deze e-mail. Je probeert je opnieuw aan te melden (registreren)! Onder de titel "Aanmelden" staat: "Ben je al lid? Inloggen" klik op inloggen en probeer het nogmaals. Controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw. Het e-mailadres dat je hebt opgegeven is niet bekend in onze database. Controleer het e-mailadres waarmee je bent aangemeld (geregistreerd). Je hebt waarschijnlijk op dat adres ook een berichtje van ons ontvangen. Verkeerd e-mailadres of wachtwoord Wachtwoord en e-mailadres horen niet bij elkaar. Het e-mail adres is wel bekend. Mocht je deze melding houden kies dan voor "Wachtwoord vergeten". Deze e-mail komt niet overeen met een account. Probeer het opnieuw. Het is een onbekend e-mailadres. Heb je wellicht geregistreerd met een ander e-mailadres, via Google of Facebook? Kom je er nog steeds niet uit? Neem contact met ons op.
-
Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?Als je niet kunt inloggen op je account omdat je je wachtwoord bent vergeten, kun je een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen naar je e-mailadres laten sturen. Met behulp daarvan kun je een nieuw wachtwoord maken om in te loggen op je account. Stap 1: Klik op Inschrijven/Inloggen Stap 2: Klik op inloggen Stap 3: Klik op "Wachtwoord vergeten: Stap 4: Voer het e-mailadres in dat bij je account hoort. Controleer je e-mail en volg de instructies om je nieuwe wachtwoord aan te maken. Als je e-mailadres in ons systeem staat ontvang je een e-mail met de link die je nodig hebt om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Kijk ook je mappen met spam en ongewenste e-mail na.
-
Hoe kan ik lid worden van Gitaartabs?Om lid te worden van Gitaartabs doorloop je de volgende stappen: Ga via Inloggen naar "Nieuw op deze website? Inschrijven" Vul de velden in Voornaam Achternaam E-mail Wachtwoord Klik op de knop "Inschrijven" Er wordt per direct een account voor je aangemaakt. 👍 Een abonnement kies je via het menu: "Gitaarles tarieven" Kies het abonnement Kies uit een van onderstaande betaalmethodes Ideal of BankContact Creditcard Google of Apple pay Nadat u op "Start Proefperiode" van 7 dagen klikt, komt u in het betaalscherm Controleer uw bestelling en klik op afronden Na afronding ontvangt u automatisch van ons uw inloggegevens en kunt u beginnen. NOTE: Als je je gegevens niet binnen 15 minuten hebt ontvangen controleer dan ook je SPAM-box
-
Kan ik gebruik maken van herroepingsrecht?Producten U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (modelformulier voor herroeping), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. U bent alleen gehouden de eventuele kosten te betalen voor de dienst tot het moment van ontbinding. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening. Ons retouradres Gitaartabs Austerlitz 5 3452LK Vleuten Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen Diensten U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u de dienst heeft gekocht. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping ( download document), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. U bent alleen gehouden de eventuele kosten te betalen voor de dienst tot het moment van ontbinding. Overigens kunt je gewoon op elk moment opzeggen via het contactformulier of via "mijn abonnementen" :)
-
Hoe kan ik mijn account geheel laten verwijderen?Als je helemaal geen gebruik meer wilt maken van Gitaartabs kan je ons een mail sturen via het contactformulier met verzoek je account te verwijderen, het hoeft niet maar we zouden uiteraard graag weten waarom.
-
Ik krijg een wit scherm na het klikken op de wachtwoordreset link uit de email.Probeer een van de onderstaande items om de wachtwoordresetpagina weer te geven. Refresh (herlaad) dezelfde pagina nog een keer. Knip en plak de link in een andere browser Leeg je cache van de browser en refresh (herlaad) de pagina. Mocht een van bovenstaande oplossingen niet werken neem contact ons op en we helpen je verder.
-
Welke betaalmethodes zijn er?Via de abonnementen pagina kan je een abonnementen nemen op een van de diensten die we bieden. Alle abonnementen komen met een 7 dagen gratis proefperiode. Betalen kan via een van onderstaande methodes: iDEAL Bankcontact PayPal Creditcard Apple Pay Google Pay Aanvullende informatie: iDEAL: Je betaalt via je bank per iDEAL-transactie. Alle Nederlandse banken zijn hierbij aangesloten. Bankcontact/ MrCash: Veel gebruikt betaling in België. PayPal: Je betaalt per maand via je PayPal account. Creditcard: Je betaalt per maand via je Creditcard account. Apple Pay: Wordt alleen aangeboden als je op een Apple apparaat werkt. Google Pay Wordt alleen aangeboden als je op een Android apparaat werkt of bent ingelogd met je Google Account Kosten: Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor alle genoemde betaalmethodes. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. Kom je er niet uit? Neem contact met ons op
-
Wat is het verschil tussen alle abonnementen?Liedjes & ProTabs Met dit abonnement kan je dynamisch en op je eigen tempo liedjes mee spelen in combinatie met de unieke media player speel je altijd op de manier die jij het fijnst vindt. Dit abonnement is ideaal voor gitaristen die al wat ervaring hebben en graag liedjes mee spelen. Gitaarles Je hebt toegang tot alle ruim 300 video gitaarlessen, samples en oefeningen. Je leert zelfstandig gitaar spelen met schriftelijke uitleg en videolessen. Zowel praktijk als theorie komen aan bod. De gitaarlessen zijn verdeeld in drie niveaus: beginner, amateur en gevorderd. Het abonnement Gitaarles is geschikt voor beginnende gitaristen. Alles in één Met het Alles-in-één-pakket van Gitaartabs ontvang je alles uit de pakketten Liedjes & ProTabs en Gitaarles. Hiermee heb je toegang tot alle middelen om het maximale uit je gitaarlessen te halen. Je krijgt naast de inhoud van deze pakketten extra toegang tot de Riffs & Licks lessen en de gitaar challenges voor extra uitdaging. Bekijk alle abonnementen en prijzen
-
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?1. Wat is het opzegtermijn? De abonnementen hebben een opzegtermijn van 7 werkdagen. De proefperiode heeft een opzegtermijn van 1 dag. 2. Hoe kan ik opzeggen? Klik op je profielpagina rechtsboven onder je naam en ga naar "mijn abonnementen wx". Hier staan de abonnementen die actief, verlopen of geannuleerd zijn. Je kunt een actief abonnement beëindigen door op "Abonnement annuleren" te klikken. 3. Wat gebeurt er als ik niet tijdig opzeg? Als je je abonnement niet binnen de opzegtermijn zelf annuleert, zal je abonnement een extra termijn doorlopen. Als je wilt dat wij je (proef)abonnement stoppen hou dan rekening met minimaal 3 extra werkdagen verwerkingstijd van je e-mail. 4. Krijg ik een bevestiging van mijn opzegging? Ja, na het indienen van je opzegging ontvang je een bevestiging per e-mail. 5. Hoe kan ik mijn proefperiode opzeggen? Je proefperiode van 7 dagen gratis kan je opzeggen volgens de stappen in item 2.
-
Kan ik de gitaarlessen volgen als ik linkshandig ben?Ja, ook als je linkshandig bent een een linkshandige gitaar gebruikt kun je de gitaarlessen volgen. De docent zit dan als het ware gespiegelt tegenover je.
-
Kan ik de gitaarlessen ook gratis uit proberen?Je kunt de Gitaarles, Liedjes & ProTabs en Alles-in-een abonnementen 7 dagen gratis proberen. Na deze 7 dagen wordt er een automatische incasso aangemaakt. Indien je voor deze 7 dagen je abonnement annuleert zal er geen geld worden afgeschreven.
-
Moet je bladmuziek kennis hebben om deel te nemen?Nee, je hebt geen enkele voorkennis nodig om de lessen van Gitaartabs.nl te volgen. Tijdens de cursus krijg je les in zowel bladmuziek, als tabulatuur. Stap voor stap gaan we je leren te spelen in elke vorm.
-
Ik heb nog nooit gitaar gespeeld, zijn deze lessen dan geschikt?"Ja, zeker. we beginnen echt bij het begin met de houding, de onderdelen en nog veel meer. Bekijk gerust de beginners gitaarles pagina's om te zien welke onderdelen worden behandeld.
-
Is er een minimale (en maximale) leeftijd geschikt voor gitaarles?Als je jong wilt beginnen kan dat, maar is een begeleider wel aan te raden. Het is afhankelijk van de motivatie van jou en je zoon/ dochter/ kleinkinderen om een vast ritme te vinden wanneer er samen geoefend kan worden. De jongste van wie ik weet is 7 jaar. Qua maximale leeftijd is er niet echt, zolang je de gitaar (nog) vast kunt houden en snaren kunt indrukken. De oudste die ik gesproken heb was ruim 85.
-
Ik heb nog geen gitaar, welke kan ik het beste kopen?"Bekijk deze blog met tips en trick voor het kopen van een gitaar. Maar om echt van nul te beginnen is een Spaanse (nylon) gitaar het meest eenvoudig.
-
Wat is het verschil tussen de verschillende liedjes?We hebben verschillende gitaarliedjes categorien, te weten: Akkoorden liedjes: Akkoorden liedjes laten de akkoorden zien boven de songtekst. Tabulatuur liedjes: Doormiddel van lijnen worden de snaren afgebeeld en de fretten waar je je vingers moet plaaten om een melodielijn te spelen (vaak ook voor solos) ChordPro liedjes: Deze vorm van spelen kenmerkt zicht doordat de akkoorden tussen de songtest wordt opgenoemen, dit speciaal voor bepaalde editors die gebruikt kunnen worden. Basgitaar liedjes: Spreekt voor zich, liedjes voor de basgitaar. ProTabs liedjes: ProTabs zijn professionele tabs voor gitaar, die synchroon met een muziekvideo meelopen, ook wel Guitar Pro bestanden genoemd.
-
Hoe kan ik liedjes printen/ afdrukken?De liedjes kun je printen door op de print knop op je browser te drukken. Afdrukken vanuit ProTabs kan je doen via het tandwiel in de media player en dan op Afdrukken klikken. Meer informatie zie media player opties Of direct de media player print opties
-
Zijn de liedjes en songteksten legaal om te gebruiken?Ja, Gitaartabs.nl is aangesloten bij de FEMU en draagt bij aan de verdiensten voor de uitgevers en artiesten. Je betaald met een abonnement bij Gitaartabs.nl dus indirect ook aan de artiest.
-
In een liedje staat de songtekst, tab en/of akkoorden notatie niet goed."Super goed dat je dit hebt gezien! In het verleden hebben veel leden (en dat kan nog steeds) liedjes toegevoegd aan onze database zonder dat deze door een van de docenten was gecontroleerd. Helaas hebben we nog niet de tijd gehad om alle liedjes handmatig langs te lopen en te corrigeren, jouw hulp en oplettendheid is daarom van groot belang voor een correcte database. Zou jij ons de link willen sturen zodat wij het nummer kunnen verbeteren. Als je zelf suggesties hebt voor de verbetering horen we dat ook graag en kunnen we dit meenemen in onze beoordeling.
-
Bestellen en betalenOp welke manier kan ik producten bestellen en betalen in de webshop? Kies de producten die je graag wilt bestellen Plaats de producten in je winkelwagen Controleer je winkelwagen en klik op "Gegevens en betaling" Kassa Voer in de bezorg-gegevens, klik op opslaan Kies bezorgwijze (PostNL) als enige optie Kies je betaalmethode: Creditcards/debetkaarten iDeal PayPal Nadat je de betaling hebt geselecteerd en je bank hebt gekozen dien je de bestelling geheel te controleren. Nu kan je op "Nu betalen" klikken. De betaling wordt gestart en je producten worden alvast voor je ingepakt.
-
Levering productenVerzendkosten: In het overzicht van je winkelwagen vind je "bezorging" zoek de juiste locatie en de verzendkosten worden automatisch berekend. Mocht blijken dat je locatie er niet bijstaat kies dan "Wereld" of neem contact met ons op. Nederland: € 4,95 Belgie: € 14,95 Wereld: € 22,50 Wat gebeurd er nadat je een product hebt besteld (en betaald)? Wij ontvangen je bestelling en sturen je automatisch een bevestiging; We pakken je bestelling in; Maken een PostNL verzendlabel; Koppelen de track-en-trace aan je bestelling; En brengen je bestelling naar een PostNL inleverpunt; PostNL doet er vervolgens alles aan om je bestelling zo goed en snel mogelijk bij jou af te leveren. Aangezien al onze bestellingen (boeken en plectrums) door de brievenbus passen hoef je er niet voor thuis te blijven. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang? Wij versturen dagelijks onze bestelling die we voor 17:00 ontvangen met uitzondering van feestdagen zoals Hemelvaart, Pinksteren, Koningsdag, Sinterklaas, Kerst en Nieuwjaar. Track-en-trace PostNL Via deze link https://tracking.postnl.nl/track-and-trace/ en code kan je je bestelling traceren.
-
GarantieVoor alle artikelen (boeken en plectrums) die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
-
Hoe kan ik mij aanmelden met de code van het gitaar- en/of liedjesboek?Via het Menu > Gitaarboek > "kies het juiste boek" en je kunt de code invullen die op de sticker staat. Ben je een nieuwe Gitaartabs gebruiker, dan zie je onderstaande formulier waarbij je ook je gegevens moet invullen. Voorbeeld van het "Stap voor stap gitaarles" boek en vergelijkbaar voor de andere boeken. Ben je al aangemeld? Dan zie je onderstaande formulier en kan je je boek direct aan je account koppelen. Na het verwerken van het formulier krijg je direct gratis toegang tot: Twee maanden "Alles in één" abonnement en Eén jaar toegang tot de online leer-, les- of speelomgeving.
-
Wat is het verschil tussen de gitaarboek-lesomgeving en een "Alles in één" abonnement?"De leeromgeving is een pagina die bij het Stap-voor-Stapgitaarboek hoort. Op de leeromgeving staan alle oefeningen, samples en extra video's die in het boek gebruikt worden. Het "Alles in één" abonnement die je twee maanden gratis bij aankoop van het boek krijgt bestaat uit: Liedjes & ProTabs abonnement en Gitaarles abonnement. Via het Liedjes & ProTabs abonnement kan je alle liedjes (en ProTabs live) meespelen en via het Gitaarles-abonnement heb je toegang tot alle videolessen en alle media player samples.
-
Het koppelen van het boek is niet gelukt, wat nu?Als het koppelen van je boek niet is gelukt neem contact met ons op via de chat. Stuur de volgende informatie: - aankoopbewijs (alleen als je het boek niet via ons shop hebt gekocht) - couponcode die op de sticker staat. Als je het boek nieuw hebt gekocht zullen wij het boek handmatig voor je koppelen.
-
Kan ik een tweedehands gekochte boek ook koppelen?Helaas, als je een boek van ons tweedehands koopt kan je de code niet gratis meer koppelen. Wel kan je voor een klein bedrag het "Gitaarles Handboek abonnement" voor €15,95 /per jaar bestellen. Daarmee krijg je toegang tot de online leeromgeving.
-
Ik ben (gitaar) docent, zijn er voor mij speciale regels e/o mogelijkheden?"Wat gaaf dat je contact zoekt! 👍 Ja, we willen graag samenwerken en dat kan op verschillende manieren. Voordat we jou (gratis) toegang verlenen tot de Liedjes, ProTabs en Lessen willen we graag ook iets van jou weten, bijvoorbeeld: - Ben je (gediplomeerd) (gitaar) docent? - Wat is je expertise? - Wat kan je voor ons betekenen? Stuur ons een berichtje via het contactformulier (of per e-mail) met motivatie en grote kans dat je gratis gebruik kunt maken van het "Alles in één" abonnement. Tot Snel! Jan van Gitaartabs
-
Kunnen Sibelius bestanden worden gesynchroniseerd met de Media Player?De volgende formaten kunnen wij importeren: MusicXML (exportable from Sibelius, Finale, etc.) Guitar Pro 6 (.gpx) Guitar Pro 5 (.gp5) Guitar Pro 4 (.gp4) Guitar Pro 3 (.gp3) PowerTab (.ptb) TuxGuitar (.tg)
-
Ik krijg een foutmelding "Invalid slice ID (not found)" wat moet ik doen?"We zijn bekend met dit probleem, de foutmelding komt als je Safari gebruikt en alleen bij de gitaarlessen (blogpost). Hierdoor wordt de media player niet weergegeven. Oplossing: Gebruik een andere browser, bijvoorbeeld Chrome het probleem zal hiermee zijn opgelost. Mocht het probleem blijven stuur ons een berichtje.
-
Problemen oplossen: geen geluid op iOS"Help, ik hoor geen geluid terwijl de Media Player afspeelt!" Als je iOS (iPhone / iPad) gebruikt en Media Player-audio niet aan de praat krijgt, komt dat waarschijnlijk doordat je apparaat in de stille modus staat. Zie de helppagina van Apple voor informatie over hoe u uit de stille modus kunt komen. Op sommige iPads/iPhones wordt dit bediend met een fysieke knop aan de zijkant van het apparaat. Zet die knop om en kijk of het probleem hiermee is opgelost. Bij andere iPads/iPhones is dit een instelling op systeemniveau. Ga naar je iOS-instellingen en zorg ervoor dat het geluid niet in het hele systeem gedempt is. Ga ook naar uw iOS Control Center en probeer het "bel" -pictogram om te schakelen. Dit is een slecht gecommuniceerde knop die de audio van uw apparaat regelt. Dit kan ook worden beïnvloed door het belsignaal van uw apparaat. Schakel uw beltoon in - dit kan het dempen van de audio opheffen. Deze situatie wordt nog verwarrender gemaakt door het feit dat bepaalde apps, zoals YouTube, speciale privileges hebben om de systeembrede iOS-audio-instelling te negeren. Dit kan u voor de gek houden door te geloven dat uw audio niet gedempt is, terwijl dat in werkelijkheid wel het geval is! Helaas is dit een veel voorkomend probleem voor iOS-gebruikers en helaas biedt Apple ons geen manier om het te detecteren. Tim Cook, als je dit leest, repareer dat dan alsjeblieft.
-
Problemen oplossen: geen geluid in Safari op MacOS CatalinaAls je de Safari-webbrowser op MacOS Catalina gebruikt, heb je waarschijnlijk problemen met het afspelen van audio. Als je probeert af te spelen, zie je de foutmelding 'Excuses...We konden de audio niet afspelen'. Dit geldt voor synthetische weergave en MP3-opnamen. Video's blijven goed afspelen. Helaas is dit te wijten aan een bug die Apple heeft geïntroduceerd in een recente versie van Safari (eind 2021), en er is geen oplossing beschikbaar aan onze kant. Als deze bug u treft, is ons advies om een van de volgende handelingen uit te voeren: Gebruik een andere webbrowser (Firefox of Chrome). Upgrade uw MacOS naar een nieuwere (post-Catalina) versie. Wacht tot Apple de bug heeft opgelost. Ze zijn gesloten over hun toekomstplannen, dus we hebben geen idee wanneer ze dit zullen doen.
-
Ik mag een pagina niet zien maar heb wel een abonnement daarvoor.Als blijkt dat je een bepaalde pagina niet mag zien maar je wel het idee hebt dat dit binnen je abonnement hoort neem dan contact met ons op. Het kan zijn dat we een pagina vergeten zijn te koppelen aan het abonnement.
-
Hoe kan ik de app downloaden en aanmelden?Je kunt de app downloaden via de Apple Store of Google Play Store: Download Wix Spaces app en meld je aan bij Gitaartabs Meer weten over de app lees onze blog Via onderstaande stappen kan je Gitaartabs gebruiken: Download de app van de app store Klik op het "Afbeeldings-icon/Avatar" links boven in de hoek (om aan te melden) Klik op "Speel mee" Meld je aan met je e-mailadres en klik op "Doorgaan' Als je al lid bent van Gitaartabs gebruik dan je e-mailadres dat bij ons bekend is ! Als je nieuw bent vul je hier je e-mailadres in dat je wilt gebruiken. Controleer je e-mail voor een verificatie link Klik op "Naar e-mail" voor nieuwe leden Klik op "Heb je al een wachtwoord? Inloggen" voor bestaande leden Voor de veiligheid kan je gevraagd worden om een extra controle code in te voeren. Als je al lid bent vul dan hier het bestaande wachtwoord in dat je ook op de site gebruikt. Als je deze niet meer weet kan je ook "Wachtwoord vergeten?" aan klikken en ontvang je een link om je wachtwoord te herstellen. Het is gelukt, je bent aangemeld 🎉 Check voor de zekerheid of de avatar linksboven in de hoek nu jouw profielfoto of letters bevat.
-
Moet ik betalen voor de app?Nee, de app downloaden is volledig gratis echter heb je wel een abonnement nodig wil de exclusieve inhoud kunnen bekijken en/of meespelen.
-
Ik heb een abonnement, maar krijg de melding dat ik moet betalen.Deze melding komt als je op de website een betaald account hebt maar met een ander e-mailadres in de app bent ingelogd. Controleer het e-mailadres waarmee je een abonnement hebt afgesloten, log uit en log in met het juiste e-mailadres. Probeer daarna nogmaals de juiste inhoud te bekijken
-
De App loopt vast na het openen van een programma.Log uit de app en log weer in Open de app. Tik onderaan op Mijn profiel. Tik onderaan op Uitloggen. Log opnieuw in met je e-mailadres (Als het probleem niet is opgelost) Start je mobiele apparaat opnieuw op. voor Android-apparaten: Druk lang op het app-pictogram op het startscherm van je apparaat. Tik op App-info. Tik op Opslag. Tik op Gegevens wissen. Open de app en log opnieuw in. Controleer of je app up-to-date is Ga naar de Apple App Store of Google Play: Zoek naar 'Gitaartabs app'. Klik op Bijwerken (indien beschikbaar). Let op: Als er geen optie is om te updaten, betekent dit dat je de meest recente versie van de app gebruikt. Controleer of je een ondersteund apparaat gebruikt. De Gitaartabs app wordt ondersteund op: iPhone: iOS 12 en hoger. (iPhone 6 en hoger) Android: 6.0 en hoger Browsers: Google Chrome Safari
-
Overige technische vragenOndervind je nog steeds problemen? Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op en zorg dat je de volgende informatie bij de hand hebt: Een beschrijving van de stappen die je genomen hebt zodat we het probleem aan onze kant op kunnen lossen Een video scherm opname met iPhone of Samsung van het probleem (Voor meldingsproblemen:) Specificeer welke meldingen je niet ontvangt De fabrikant, het model en het besturingssysteem van je mobiele apparaat (bijv. Apple iPhone 6s, Samsung Galaxy S4) Het type verbinding dat je gebruikt (bijv. 3G, WiFi) en de naam van je mobiele netwerk (als je een 3G- of 4G-verbinding gebruikt) Je locatie De versie van de Gitaartabs app die je gebruikt. Om dit te vinden: Open de Gitaartabs app Tik Mijn profiel (je foto of avatar). Tik op het tandwiel (App-instellingen). Tik op Over de app. Scrol omlaag naar de onderkant van het scherm en zoek het versienummer in lichtgrijs (bijv. Versie 2.77499.4)
bottom of page